Tack för igår ! <3

Lördagen den 28 Maj japp jag och rina vaknade vid halv 11 kanske sen kollade vi lite till på Lost sen gick vi ner och åt frukost och sen gick vi upp och kollade lite till.. sen var det dags att börja fixa sig till marknaden sjukt kul med dig älskling haha när vi åkte det jävla hjulet med korgarna fyfan vad kul de va hahaha älskade din min hahah du bölade fan så jävla kul sen stack vi och lämnade rina sen stack vi till mormor (bilder kommer) och då käkade vi där :) 
Sen när man kom hem så fick man reda på massa skit så blev ledsen men som tur var så kom Niklas och Makee och gjorde min kväll/Natt lyckad underbart kul med er <3 sen  stack dem vell hem vid 1 - halv 2 kanske :) <3 

Bilder hos Mormor :D 















___________________________________________________________________________________


Bilder från kvällen/Natten <3 (Makee,Niklas och lilla jag) 














Måste göras om sjukt roligt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0