Tänker ta tag i mitt liv!

Ja rubriken säger allt tänker fan inte bara stå och bli behandlad som skit mer..Nu får de fan räcka med falska vänner och idioter. Ni kan fan inte bara tro att jag ska stå och ta emot alla ord ni säger till mig och om mig för jag vet att de snackas ett jävla skit om mig occh jag vet vad folk tycker om mig men ni kan få tycka och tänka vad ni vill det är inte mitt problem..det är inte jag som slösar bort min tid på massa onödiga kommentarer. Hur jävla moget e det att skriva på msn att jag e en jävla hora,slampa,fitta m.m och sen när jag väl stöter på er vågar ni inte säga ett fucking skit om ni nu tvunget måste kommentera mig så säg det rakt i facet på mig..så jävla fegt att sitta och gömma sig bakom en data och va så jävla kaxiga. Tänker fan inte förstöra för mig själv..tänker fan inte tilllåta att jag ska må skit hela tiden vill kunna vill kunna vara lycklig som när man va när man var liten då fanns det inga problem livet var som en dans. Varför kan de inte vara så nu ? varför ska alla problemen komma bara för att man blir några år äldre? 
Fattar mig inte på människor vill bara försvinna till en helt ny värld och glömma alla idioter och glömma allt som hänt bara börja om på nytt ! 
puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0