8 November.

Just nu sitter man och snackar med haris och massa olika saker just nu tävlar vi om vem som har flest gosedjur haha men kul är det iaf :)
sen vetifan vad jag ska snacka om dagen har väl varit okej lite bråk med en viss person men pallar inte bry mig hon får tro vad hon vill hennes val jag har iaf sagt mitt och ja så vi får väl se..
Men ja jag ska nog snart sova och försöka repetera matteprovet i huvudet så jag kan klara de imon och försöka klara av dagen men pallar egentligen inte så jävla drygt.
Sen efter skolan ska man hem och fixa sig snabbt som fan inför träningen..
har bara 5 min på mig när jag kommer hem så det får gå snabbt.
Nu har jag inte så mycket mer att säga än ja godnatt alla puss.

Hahaha Haris du är för rolig.
En vän för livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0