En sorgsen själ!!

Vaknar varje dag av sorg vet inte var jag ska ta vägen allt känns så meningslöst hela livet känns onödigt. 
Ett krossat hjärta som har varit sårat väldigt länge nu kommer aldrig att läka fören du blir den du var från första början du har bara blivit värre och värre och du vet vad jag menar..
Du säger att du älskar mig men hur vill du att jag ska tro det är inte så lätt att tro på dina ord. 
Men du ska veta att jag älskar dig så fucking mycket och saknar verkligen dig och den du var! 
men den du är nu älskar jag inte det går inte varför måste du göra allt som dina vänner gör ? 
varför måste du göra såna barnsliga saker.. om du verkligen vill vinna mitt hjärta tillbaka och göra mig hel igen!
så får du ändra dig för snart orkar jag inte mer och de vet du om, varje dag är jag ledsen, varje dag rinner tårar ner för min kind av panik och ångest på livet och på dig. Snälla jag ber dig kom tillbaka jag vill att killen som en gång fanns där och stötta mig och älskade mig ska komma tillbaka för du är den ända som kan göra mig hel det vet du om! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA DU BLI DIG SJÄLV VA DEN DU ALLTID VARIT OCH FÖRSÖK INTE VARA NÅGON ANNAN! 
för de kommer du aldrig vinna på jag älskar bara dig när du e dig själv för då är du som bäst tro mig! <3 
puss.

You Are The One Star I Love ! 


Men du måste bli dig själv! 
Jag vill ha dig hos mig varje minut och sekund 
du är älskad och saknad puss din Nikita<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0