Fars Dag!!

Idag är det fars dag och nu håller jag på att fixa mig för fullt sen ska jag ta tåget till höör och möta upp zack sen ska vi till min morfar så ska vi typ fira alla där det positiva med det är att det alltid är så sjukt god mat hos morfar hihi.. 
Sen åker vi hem med mamma och pappa och kollar film tror jag. Vet knappt vad jag ska skriva haha jo snart ska jag packa in pappas paket med och ska ringa zack med måste kolla om han e vaken ;) 
haha har inget att berätta.. Joo!! jag var ju faktist och shoppade igår med mamma det blev en del saker lite julklappar och så sen köpte jag ett par örhänge och två par leggins + ett iphone 4 skal och en nalle till vardagsrummet tyckte den kunde passa där. Sen blev det mest massa julklappar till massa folk. Fast mamma sa att vi ska dit nästa Lördag igen för att handla mer och att vi skulle vara där precis när dem öppnade så det lät bra tyckte jag så jag hänger gärna med dig mamsen<3 
Nä nu får jag väl fortsätta med de jag höll på med hörs sen pusspuss<3 

Grattis Bästa Pappa!<3
älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0