Home Sweet Home..

Då var man hemma igen från älskade Frida saknar henne som fan men men man måste ju tyvärr gå i skola med som är så sjukt drygt jag orkar verkligen inte och speciellt inte när man är tvungen att träffa vissa idioter men det är väl bara att kämpa vidare tills allt är över. Jag är sjukt trött och har väldigt ont i huvudet så det blir nog tända brasan och lägga mig framför tven och glo film eller något. Har inte så mycket mer än säga än att jag har haft väldigt kul med alla människor som jag träffat och minnena är oförglömliga måste verkligen göras om!!
ja nu får jag sluta skriva innan jag somnar framför datan. Hörs imorgon pusspuss.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är saker så jobbigt för dig så att du måste ta upp samma, rent ut sagt jävla skit i varje inlägg? vill inte berka elak men det är lite drygt att läsa i varje inlägg.. possssss

2011-11-06 @ 18:14:04
Postat av: RINA

ursäkta? vad är ditt problem? låt henne va? låt henne skriva vad hon vill, det är inte ditt liv det handlar om så stick! Om du nu inte gillar det hon skriver så behöver du inte ens läsa hennes blogg.

.."possssss"

2011-11-06 @ 19:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0