Hos bästa Frida..

Just nu sitter jag här med Hampus och Frida och är sjukt trött så ska nog snart skicka iväg han så jag kan få gå och lägga mig eftersom vi va uppe hela natten igår eller ja idag kanske man ska säga nej igår blir det eftersom klockan är över 12 ;)
Men kul hade vi igår ellerhur Frida och det måste verkligen göras om älskar dig gumman hoppas du vet de och glöm aldrig de lilla söta du. Nu börjar jag bli övertrött så vet knappt vad jag skriver. Men iaf jag ska vara här till Söndag. Önska verkligen att lovet aldrig tog slut..har så sjukt kul så vill verkligen inte hem. Även fast jag saknar er mamma och pappa måste ju vara lite snäll eftersom jag vet att ni läser detta så puss på er !
Imorgon så drar vi till snapphanecuppen en stund sen ska Frida och Elias va lite ensamma hemma hos Frida mysigt mysigt man vet aldrig vad dem hittar på ;)
så under tiden ska jag vara med Amanda :D vet inte riktigt vad vi ska hitta på men de löser sig sen ska jag till Frida igen och då kommer nog Hampus dit med så ska vi laga mat tacos blir det..det kommer bli jättebra får vi hoppas :) men nu ska nog Hampus snart hem sen ska jag och Frida ner och käka kebabpizza och sen blir det nog mysa i sängen med Frida. så ni får ha det så jätte super duper bra så hörs vi puss.


Cp bild men älskar dig gumman. <3


Tack för kvällen tönt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0