Lars Ferris En STOR Saknad!

Igår så gick jag och zack till Lars grav (zacks pappa) och tände ljus och pratade om hur mycket vi saknade honom. 

Lars Ferris precis som rubriken säger jag saknar dig så sjukt mycket alla dem gångerna jag träffade dig var du så underbar en helt fantastisk person du finns i mitt hjärta all the time och det gör hela din familj också + katterna<3.
Jag vet att du finns här med oss även om du har gått bort det kommer du alltid göra. Du va inte redo att lämna din familj och alla nära och kära runt om kring dig och vi var verkligen inte heller redo att lämna dig, du var verkligen världens finaste ängel på jorden och nu är du världens finaste ängel upp i himmeln det är du som lyser upp himmeln Lars. Varje kväll när jag har tänt ljuset bredvid fotot på dig så kollar jag upp i himmeln och fäller en tår Lars jag vill att du kommer tillbaka. Varför blev det såhär det va ju inte såhär det skulle bli alla snackade om vad vi skulle göra när du blev frisk t.o.m min familj alla saknar dig och älskar dig så oehört mycket. 
Delicia (zacks mamma) berättar mycket om dig om vad du hittade på när du va ung det är jättekul att höra och din som är väldigt lik dig både i settet och utseende. Jag kommer aldrig förstå att du är död för du är fortfarande här med oss det vet vi, jag glömmer dig aldrig du med dina skämt och glada humor.
Nerför mina kinder kommer alltid tårarna rinna och du kommer aldrig försvinna ur mina tankar.
Den dagen mian tårar torkar den dagen kommer jag inte orka mer i livet.
Det gick så snabbt hann knappt säga farväl. En vän som dig kommer jag aldrig få..att vi har förlorat dig är de värsta som har hänt. Lars kommer aldrig glömma dig du är en underbar person och du har inte lämnat oss. 
JAG ÄLSKAR DIG.. jag skulle göra vad som helst för att få se dig en sista gång jag vill att du kommer tillbaka! 
sitter här med forsande tårar nerför kinderna och tänker på dig underbara vackra LARS FERRIS VILA I FRID !<3



KOM TILLBAKA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0