Seg dag!

Idag kommer jag nog bara lata mig med älsklingsbästis Rina eftersom vi va på night cup igår och va där till 04:00 på morgonen men kul va det. Senare idag ikväll någongång tror jag så ska jag till Hästveda till söta Frida och vara där till Söndag.

Och är väldigt förbannad eftersom min nya Iphone skulle komma idag men nej ! Då hade pappa ringt och snackat med dem och frågade när den kom men då sa hon saken att den inte kommer fören nästa vecka någongång kanske i slutet på nästa vecka..blir så sur dem kan inte säga en sak sen en helt annan aaaaahhh bajs på dem men det är väl bara att vänta antar jag. Men nu ska jag kolla Disney filmer med bästis kommer nog skriva mer ikväll ha det så superbra puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0