Slappdag!

Idag är jag hemma från skolan eftersom vår klass ska på gymnasiemässa på olika skolor i hässleholm och jag ska ändå gå i lund i vilket fall som helst så mamma sa att det inte va lönt att jag stack dit idag. Alltid skönt med slappdag..och senare kommer nog zack hit tror jag så ska jag fixa lite mat till han sen sak vi slappa oss och snacka om lite saker vi behöver reda ut. Just nu sitter jag här och funderar på mitt gymnasieval men jag vet redan var jag ska in tror jag eftersom jag redan fått mina antagningspapper så hoppas jag på de Lunds Dans och Musikal Gymnasium blir det förmodligen så det kommer bli spännande man får ju hoppas på de bästa men nu har jag inte så mycket mer att prata om än att jag ska kolla på film En shopaholics bekännelser och kolla lite på min skola för jag ska ju dit på Söndag på öppet hus med mamma och pappa ;) men nu ska jag lata mig framför tv:en puss.





HA DE BRA NU SKA JAG MYSA :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp fler bilder där du själv dansar? typ balett :P

2011-11-17 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0