Yees!

Äntligen har min Iphone 4 vit kommit som jag har längtat så nu har jag något att leka med hela kvällen/natten.
Dagen har varit helt okej i think.. tråkig skola sen var det streetdance träning mycket kul ;)
Annars mår jag väl sådär vet inte vad jag ska göra hela livet rasar vill veta sanningen.
Men inte så lätt när hela fucking världen snackar en jävla massa bullshit och ja du vet vem du e jag saknar dig men tror aldrig de kommer funka :/ Liksom du vet själv hur du är ellerhur? men vi ska prata om allt de lovar jag, jag måste bara få lite tid för mig själv. Har verkligen inget att säga helt sjukt men ja imorgon är det Fredag äntligen haha ne fyfan vad jag yrar nog dags för mig att sova :) Men ni får ha det så superduper bra så ska jag försöka skriva så mycket jag bara kan puss :)

får bli en bild på min fina underbara Iphone4 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0