Fredag!

Skola som vanligt.. är så glad att detta va sista skoldagen sen e det lov helt underbart :D
Just nu sitter jag och latar mig i sängen framför datan och laddar för ikväll..
Då ska man träffa kusin och hans kompisar och ja antagligen bara sitta och snacka haha
och så ska jag snacka med han och daniel om lite saker men skit i de nu.
Så sticker från eslöv vid halv 7 typ sen e jag ute halva natten ne men nästan ;).
Och imon så ska jag till Hästveda till Bästa Frida vi kommer ha så sjukt kul så stannar jag där tills på måndag sen hem och vila någon dag sen upp igen sen va där hela nästa helg också älskar dig gumman vi kommer ha så sjukt kul :D <3
och jag älskar dig med kusin ! <3
ja jag har väl inte så mycket att säga mer ska kolla någon film nu och ta fram kläder till ikväll.
PussPuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0