I KNOW !

Ja jag vet att jag har varit skitdålig på att skriva men har verkligen inte haft tid mitt liv har varit väldigt jobbigt just nu den här senaste tiden tyvärr men ska försöka hänga på så mycket de går och så mycket jag hinner har faktist saknat detta men aja skit i de nu :) 

Läget med alla bloggare då?
Själv har man inte gjort så mycket idag är det måndag och vill bara ha lov ! 
en hel vecka kvar sen e det lov det kommer bli så skönt så det finns inte ord för de ;)
Idag har jag faktist träffat Tim min kusin och hans kompis fick åka i hans bil lite skoj skoj men ja ska nog sova snart ska upp tidigt imon pallar verkligen inte med skolan är så jävla skoltrött och vill bara skrika ut !!
men ni får ha de så sjukt bra så hörs vi puss!

Bjuder på en gammal bild på mig !


Kommentarer
Postat av: E

fin blogg och fin bild! :)

2011-10-25 @ 07:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0