kl 3 på morgonen.

Har precis kommit hem och klockan är 3 och jag är helt borta sjukt trött men har haft en superbra kväll men älskade kusin Tim och hans kompisar. Tack för allt Tim du är underbar är så glad att du stöttar mig igenom detta och finns där för mig det tar jag åt mig av Jag älskar dig kusin ! <3

Idag är det ju Lördag och då ska jag till Frida..Hon bad mig komma vid 11 tiden men tror inte att jag kommer vara uppe då ens haha men ska försöka för din skull babe.. Men vi får se hur det blir med de ;)
Ja nu vetifan vad jag ska göra vill sova och är sjukt trött i hela kroppen men orkar inte sova kan typ inte..
Saknar dig Tim.. <3
Ja nu kom jag på vad jag ska göra jag ska packa väskan som jag ska ha med till Frida eftersom jag ska vara där till Måndag så ni får ha de så bra pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0