Ångra aldrig det som en gång fått dig att le..







världens bästa!

du är den människan som jag kan prata med i alla lägen, den som förstår mig och ser mig på ett sätt som ingen annan gör.
Du är den tjejen som har humorn som man bara älskar, talangen att få en på bra humör hela tiden.
Jag har aldrig vatt med om något så bra som dig.
Du är min tvillingsyster, jag ser mig själv i dig,allt du gör och allt du säger.
Vi tänker samma, jag vet inte om man ska ta det som ett tecken?
Alla år, månader, dagar, timmar, minuter och sekunder vi har gått igenom tillsammans..
Visst, vi har haft endel gräl, men det tillhör.
Vi har klarat det, och på så sätt klarar vi allt.
Du är den absolut bästa kompisen man kan ha.
Och lilla du, jag vill verkligen inte förlora dig..
Då vet jag inte vad jag gör.
Allt med dej känns rätt, och du får mig på bra tankar all the time.


Jag kan inte lova dig att jag aldrig kommer förändras.
Jag kan inte lova dig att jag kommer ha olika humör.
Jag kan inte lova dig att jag aldrig kommer såra dig.
Jag kan inte lova dig att jag alltid kommer vara stark.
Jag kan inte lova dig att min sorg kommer märkas.

Men..

Jag lovar dig att jag alltid kommer stötta dig.
Jag lovar dig att jag ska dela mina tankar och känslor med dig.
Jag lovar dig att ge dig frihet att vara dig själv.
Jag lovar dig att försöka förstå allt du gör.
Jag lovar dig att alltid vara fullt ärlig mot dig.
Jag lovar dig att skratta och gråta med dig.
Jag lovar dig att hjälpa dig nå dina mål.

Men mest av allt..

Jag lovar att alltid älska dig !

jag behöver inte gå själv utan du vandrar med mig hela vägen tills vi har gått rätt,
jag skulle verkligen inte klara nått utan dig och dina andetag du lyser upp min dag som en sol!
du är min sunshine,och du älskar mig för den jag är,de är inte alla som gör de..jag är så himla tacksam för allt du har gjort för mig,du är den som alltid ställer upp,och de är såna vänner
man ska ha vid sin sida,och du är den som alltid gör de för mig,du,jag är så otroligt glad att jag kan hjälpa dig med allt,du vet vart du har
,jag är inget utan min bästa vän,du får
aldrig lämna mig,då lämnar jag allt.. jag har låst in dig&ditt guldhjärta
i mitt hjärta där är du inlåst föralltid och följer med mig hela tiden,du
är mitt allt älskling,vi mot allt!jag älskar dig mest av
allt min ögonsten och min allra bästa syster!♥

Rina Omeragic världens finaste ängel ! <3


Kommentarer
Postat av: rina

oh gud! jag är så tom just nu, vet inte vad jag ska säga! dina texter om mig får mig alltid att gråta på något sätt! du är så himla underbar att det inte är sant! jag skulle aldrig kunna leva utan dig! du är min dag, min natt o mitt allt!

Jag kommer aldrig att såra dig och jag kommer alltid att älska dig! <3

vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig för den du är, alltid, oavsett hur mycket du förändras eller inte, för du måste förstå att du alltid kan vara dig själv med mig, glöm aldrig det! jag älskar dig nikita så sjukt mycket! <3 du är den bästavän jag har haft och ingen annan kommer någonsin vara lika bra som du! du är så sjukt speciell! <3 att bara vara med dig får min dag att lysa! du är som solen gumman! du är min lilla ängel! du är mitt allt! älskar dig nikita! <3

2011-09-26 @ 17:36:35
URL: http://rinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0