du!

Ja jag antar att du vet vem du e när du läser detta.
Vi hade det hemskt i slutet allt va skit alla höll på och vi tog en paus och nu har vi börjat va mer och mer som vänner och du säger att du saknar mig och allt men ändå så skäms du över mig.. du kan inte vara stolt över mig för de går bara inte ellerhur ? :o jag fattar mig inte på dig ibland ena stunden är jag allt för dig men så får man reda på massa saker av andra jag vill bara kunna lita på dig jag är inte med dig för att du ska utnyttja mig :o ? 
jag är med dig för att jag saknar dig och du sa att vi skulle börja bygga upp allt igen ! 
men jag antar väl att jag e en dum blondin som går på allt som vanligt och en sak till hör av dig om du har något att säga ! hejdå..


Jag älskade dig.


Lek inte fin i början om du ändå hade tänkt att vara en douchebag. Ta inte dom första stegen om du ändå hade tänkt att backa senare. Ta inte hennes hand om du ändå hade tänkt att släppa den. Säg inte ett ord för mycket om du ändå hade tänk att ångra dig. Titta inte på henne om du ändå hade tänkt att titta likadant på andra tjejer. Ljug inte om du ändå hade tänk att berätta sanningen. Och säg inte att du älskar henne om du ändå hade tänkt att lämna henne.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-sondag-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-18 @ 18:50:15
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0