Grattis Mamma! <3

Grattis på 45- års dagen mamma hoppas att vi gjorde din dag underbar även om jag kom lite sent till resturangen men hade träning m.m och min kära bror var även med som jag saknat som fan du är värld guld brorsan!
men iaf tillbaka till min älskade kära mamma som verkligen betyder otroligt mycket för mig.. jag vet att du alltid funnits där för mig och stöttat mig även om jag inte berättar allt för dig men alla saker som hänt som du vet om så har du funnits där och tröstat mig när jag grät om kvällarna och nätterna. Jag älskar dig och jag hoppas att du vet det även om jag inte visar de så ofta så vill jag att du ska veta att utan dig så skulle jag inte vara samma.
varje gång jag e ledsen eller mår dåligt så mutar du med att åka och shoppa och då blir jag glad direkt igen ja jag e väldigt lik dig mamma <3 och imorgon åker vi till stockholm bara du och jag kommer bli supermysigt !
hoppas du har haft en bra födelsedag jag älskar dig så sjukt mycket så de finns inte ord för det men du är världens bästa mamma glöm aldrig de !

Min mamma är det absolut bästa i hela världen !
Om inte mamma fanns så skulle inte jag heller
finnas. Jag älskar dig mamma det måste du förstå
du är den ända som har hjälpt mig att gå.
Gå vidare i livet efter alla problem
Mamma du är den som gör mig hel!
Jag skriver inte bara ner en massa klotter
orden som kommer här är känslan från din dotter!
Mamma du är världens vackraste person även
om du inte själv tycker det så tycker väldigt
många andra de. Mamma du är bäst !
förlängesen när jag var mindre då
var du min allra bästa vän
det är du nog nu med bara att jag
inte visar det lika ofta !
Sedan jag föddes är det du som stöttat mig
och alltid funnits där det vet jag
bara att jag inte är personen som berättar allt
för dig ! Vi har bråkat ofta och så vill jag inte ha det
men allt har blivit mycket bättre nu än det va innan !
jag menar alla har väl bråkat någon gång men det
gör ont i mig att veta att jag har sårat och svikit dig
älskade mamma ! Mamma du ska veta du är en ängel utan vingar
och inte bara det du är den finaste ängeln också ! <3
Grattis mamma jag älskar dig !! <3







Alltid din lilla prinsessa jag lovar ! <3
kommer aldrig svika dig igen kommer vara den underbara
söta lilla flickan du ville jag skulle vara som jag va från första början !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0