Hemma igen !

HejHej då va jag hemma igen från stockholm eller kom hem igår kväll men då orkade jag verkligen inte skriva så ja vill bara tillbaka saknar det redan och en väldigt speciellt person som jag verkligen också saknar !
men iaf skoldagen har väl varit som vanligt bara att vi hade skolfoto idag kommer se hemsk ut som alla dem andra åren men aja och längtar sjukt mycket till Lördag för då har man FF hela natten typ..och då kommer underbara Rina och underhåller mig så de blir nog lika kul som vanligt antar jag :) älskar dig världens finaste vän ! så de va det och jag lovar lägga in bilder från Stockholm så fort jag orkar ska försöka ikväll :) puss !!

Får bli en bild på mig och bästavän ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0