Kan inte sova !

Ja jag kan tyvärr inte sova och jag hoppas inte de skitet ska börja igen när jag bara ligger vaken..
men iaf här känns de som om jag kan skriva ut alla mina känslor det känns liksom som om ja detta är mitt ställe
där jag kan gråta ut hur mycket jag vill och jag bara tänker på.. ja skitsamma jag kan verkligen inte sova ligger bara och gråter och jag önskade att mamma kom upp och tröstade mig och håller om mig men vill inte gå ner och väcka henne ifall hon har somnat och ja vill försöka vara stark. Men det är inte så jävla lätt som man tror!
Jag vet att mamma vet bäst men på något sett så tror man liksom att dem inte fattar något dem förstår inget dem vet inget och man vill inte att dem ska lägga sig i ens liv.. och jag känner så ofta så jag är en person som håller de mesta inom mig har det för mig själv liksom. Men ibland har hon rätt att få veta för att kunna hjälpa en så mycket som möjligt.. liksom dem har också varit i vår ålder och kanske varit med om samma saker och dem vet vad det är vi snackar om dem vet det mesta om dig. Mamma jag önska du kom upp och trösta mig nu allt känns så hopplöst jag vill bara kunna blunda och sen sova hela natten men så blir det aldrig om jag somnar så vaknar jag alltid mitt inatten och kan inte sova vidare eller så kan jag inte sova alls aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh får fan damp på detta en människa ska inte behöva må såhär!
Orkar verkligen inte ens tänka på att man ska till skolan imon också får bara ångest skulle bara vilja komma till en ny värld och få känna mig lycklig och ha kul på riktigt. Mamma jag vet att du bara är några trappsteg ifrån mig men jag saknar dig !
Nu orkar jag inte skriva mer puss.. ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0