(L)

Vad det innebär att veta vem jag är, då tänker jag nu kan jag börja gå fast ingen vet vart min väg går
Jag måste komma närmare dig, du kanske inte är så långt från mig ?
Du är personen  jag hör inom mig och jag vill hitta dig, Jag måste hitta dig
Du är pusselbiten som saknas inom mig.
Jag känner mig vilsen och har inga ord kvar, Jag slösar bort min tid i det som en gång var, där du är där vill jag vara, vill vara nära dig.. Jag måste hitta dig !
Jag brukar alltid vara en sån person som gömmer sig, vågar aldrig tala om vad jag tänker, Men jag har en dröm, djupt här inom mig och jag ska ge den en röst och ett nam. Jag ser en klar stjärna som leder mig och idag känner jag att jag har något att ge , Jag gömmer inget mer. Har du någongång känt hur det är att leta efter svar och drömma om ett riktigt liv där du får lysa som den klaraste stjärnan på himlen. Även om det känns helt omöjligt ibland så måste jag tro att jag kan på egen hand !
LITA ALLTID PÅ DIG SJÄLV !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0