Tisdag

Skola som vanligt tråk sen blev de skit trilla ihop av gråt..men behöver inte ta de nu och efter skolan va det även utvecklingssamtal jätte kul verkligen men bara att stå ut som allt annat med skolan. Annars har jag inte gjort så mycket mer än snackat med mamma och pappa och busat med hunden och ska snart äta tror jag sen blir det väl bara att fortsätta lata sig som jag gör nu eller så ska jag kanske träffa Johan bästa vän :D men vi får se hur de blir sen ikväll ska jag kolla film och tjocka mig med godis (tröstäta) måste man göra ibland när det känns som om hela livet rasar haha vad jag babblar på nej nu måste jag sluta för ska äta nu men de va ungefär min dag i ord :D
puss..




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför grät du?.. :(

2011-09-27 @ 20:09:01
Postat av: sandra :)

fin blogg hörru!

2011-10-02 @ 18:02:17
URL: http://saandrabooqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0