28 ApRiL

Förlåt Förlåt Förlåt..

Jag vet jag bloggar typ inget längre bara när jag har tråkigt och inte har något att göra så förlåååt! 
Men kan berätta lite smått om vad som hänt.. Ja skola hela veckan så det är väl inget speciellt sen har jag varit med Rasmus som däremot är väldigt speciellt! Vi har mest spelat golf och bara myst (underbart) det är verkligen det att få ha en sån mysig kille som han finns nog ingen gosigare älskar dig puss! Ja som sagt jag och Älskling har fått för oss att börja spela golf så ja då har vi helt plötsligt börjat med det haha vi får för oss konstiga saker.. Men sen idag har vi varit i Malmö/Limhamn och firat älskade Milian som blev 1 år idag klockan 11:08 föddes han för ett år sen :)
Det var trevligt sen stack vi hem haha jag och Rasmus hade väldigt roligt i bilen på vägen hem.. du är galen älskling så CRAZY är du sen kom vi hem tog på oss tjocktröjor och stack ut på golfbanan och spela. Och nu sitter jag här i min ensamhet och vill bara att min älskling kommer hit nu!!! Men blir nog inte så ikväll så kommer ha sjukt svårt att somna som vanligt när han inte är hos mig eller i min närhet.. känns så tryggt med han för man är inte rädd för något han skyddar mig går knappt att beskriva, liksom tex vi ska ju till Lund på valborg och va i stadsparken och så jag hade nog aldrig dragit dit om inte han hade varit med mig hela tiden liksom är inte rädd för något när han e nära mig så det är väldigt skönt och en enorm lättnad men ja får se om jag lyckas somna puss på er alla sötnosar!! Godnatt och om jag inte skriver innan så får ni ha en super trevlig valborg puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0