Ett Liv Utan..

DIG!
Skulle verkligen inte funka, har suttit och funderat på hur det skulle vara om du inte fanns i mitt liv.. Det skulle verkligen inte vara bra, det är du som fått mig att våga ta nya steg och fortsätta fram i tiden och leva mitt liv tills det tar slut. Men hade det inte varit tack vare dig så hade jag kanske inte stått här på jorden idag. För det du har gjort och gör för mig betyder så oehört mycket för mig och det vet du om även om jag kanske inte alltid visar det. Du stöttar mig och du tror på mig så som ingen annan gör. Jag älskar verkligen dig, du tar emot mig när jag faller, du visar rätt väg när jag är vilse. Utan dig så hade jag inte fått den hjälpen som jag verkligen behövde. Du hjälpte mig välja rätt och tack vare dig så håller mitt liv på att bli så mycket bättre, tack vare dig kan jag leva mitt liv så som jag en gång drömt om att få leva det. Jag skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det! Jag skulle ge dig alla dyrbaraste sakerna i världen som du ville ha för precis så dyrbar är du för mig! Jag skulle aldrig klara mig utan dig, aldrig få ha dig vid min sida, aldrig få ditt stöd, nej det skulle verkligen inte funka. Du är den du är och det är så det ska va, du ska inte vara som alla andra du ska vara precis den du är, du skiter i vad folk säger om mig för du vet bäst själv! Du känner mig men det gör inte dem, dem tror bara på skitsnacket som går, men du vet vem och hur jag är och det är jag så sjukt glad över att du vågar stå upp själv och säga vad du tycker och tänker! Du är modig. Haha nu kanske alla ni läsare vill veta vem personen handlar om, det handlar faktist om min älskling Rasmus Ullman. Du är det första jag tänker på när jag vaknar, du är den första personen jag börjar sakna som mest och du är det sista jag tänker på innan jag somnar! Baby utan dig skulle livet kännas meningslöst..Jag är nog den lyckligaste tjejen i hela världen just nu jag har världens finaste pojkvän. Så sorry tjejer ni behöver inte fortsätta leta efter den perfekta killen för han e min!<3 
Jag älskar dig världens finaste människa! 

Det var de jag ville säga ska snart på träning så ha det superbra puss! 

http://publishme.se/2056306/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body









































Exakt sån underbar kille är du älskling.. så jag har allt jag vill ha och behöver ha älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0