HERREGUD!

Vad tiden har gått fort har ju hunnit fylla år och allting redan.. Jag är jätteledsen igen för jag inte bloggat varje dag, men det är väldigt mycket nu med skola och nationella prov och val till gymnasiet men ska försöka fixa mer tid vetifan hur det ska gå till men det löser sig :D

Idag åkte Rasmus till Växjö vill bara att han kommer hem nuuuu!!! behöver han. <3
love you! 

Senare vid 2 stack jag och mamma till Lund och kolla in någon skola sen stack vi till Nova Lund och shoppade har ju fått pengar och sånt när jag fyllde år så det blev en del fin fina saker, haha sen det roliga är att jag ska dit igen med rina imorgon och shoppa ännu mer.. vafan man får ju passa på när man har pengar ;) 
Men nu funderar jag snart på att gå och lägga mig och snälla älskling smsa va inte så osocial puss du är underbar! 
men ni får ha det bra så KANSKE vi hörs imorgon får se måste plugga matte för att fixa mina poäng men tingeling!<3 



MY MONEY! OCH KORTET FULLT MED PENGAR DET ÄR GÖTT ATT LEVA! (JUST NU IAF)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0