Lördag 14 April

Godmorgon alla snyggingar! 

Nu ligger jag och rina här i min säng och är helt slut efter igår vilken vild kväll haha ne men vi hade det mysigt gjorde god mat och satt och snackade om livet osv. Men tack för en riktigt underbar natt/kväll världens bästa och finaste vän!<3

Imorgon så ska vi fira mig med släkten eftersom jag snart fyller år eller ja jag fyller år på Torsdag men då ska pappa iväg på golfresa så då får vi fira mig imorgon istället men det går lika bra det :D så det blir nog supertrevligt men nu ska jag och rina snart gå upp och äta frukost sen vet jag inte vad vi mer ska hitta på men ska kanske sticka och spela golf med pappa och rasmus senare idag/kväll. puss på er alla ha det så super bra! 

Bilder från igår!














Kommentarer
Postat av: Malin Westman

Mysigt :) mums med jordgubbar!

2012-04-24 @ 09:37:20
URL: http://malinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0