Tioende April

Idag är det Tisdag och jag har varit hemma från skolan och varit sjuk. Sjuk på början av lovet och sjuk på slutet av lovet GREAT! Men tror nog att jag ska till skolan imorgon eller försöka gå iaf. Men hur har erat påsklov varit och vad har ni hittat på? (kan vara kul att veta) 
Själv har jag varit med Rasmus hela påsklovet, och även följt med honom upp till Växjö till hans mormor och firat påsk där, sen tog jag tåget hem från Alvesta vid halv 9 på morgonen och vid 4 tiden så stack jag till mormor och firade lite påsk där med Milian och moster. Sen har jag inte gjort så mycket mer mest tagit lugnt och varit med Rasmus. 






Sötaste ungen öppnar påskpresesnt från mig! :D

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

2012-04-11 @ 18:29:20
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0