Valborgsoutfit???

Helt glömt bort det... Nu ikväll kom jag på det när nästan alla lägger ut bilder på deras valborgs outfitar jag bara oj shit valborg är imorgon jue.. Så ja vetifan vad jag ska ha på mig jättemånga ska ha typ såhär askort ne men typ shorts och en tunn överdel och massa översommriga plagg så vet verkligen inte men själv tycker jag nog det är logiskt till er som ska till Lund eller ja det kvittar var man är att klä på er lite eftersom det finns mycket som kan hända och visst jag tycker fan att man ska få klä sig hur man vill för det är verkligen så det ska va man ska kunna gå hur som helst ute men tyvärr finns det väldigt många sviniga idioter så jag ger er bara ett tips.. klä på er det kan hända saker ändå men det kan minska risken för det så tror jag kör på jeans och ja vetifan vad jag ska ha för något uppetill men det löser sig ska snart gå ner och fixa lite med det så jag slipper göra det imorgon haha kommer lägga ut bild sen när jag har kommit på vad jag ska ha på mig så checka gärna den då puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0