Världens Bästavän!

Ja Rina Omeragic nu har jag varit och fixat födelsedagspressenter till dig :) 
Vill bara att du ska komma hem nu så jag kan ge dig dem haha får panik har försökt få tag på dig men du svarar inte tyvärr men vi kanske kan höras ikväll eller något haha
Du är en underbar tös som jag älskat sen första gången vi träffades, du va så blyg och ensam haha vi var 6-7 år gammla och där satt du helt ensam och gungade och hade aldrig sett dig förr.. och så klart blev jag snabbt nyfiken på vem du va och gick fram till dig och fråga om vi skulle gunga ihop haha skrattar lika mycket var gång jag tänker på det! Men som sagt alla våra minnen och allt underbart vi gjort tillsammans är det sista jag glömmer. Vi har kämpat tillsammans, vi har gjort så sjukt knasiga saker som ingen annan har gjort men det är vi så vi fungerar galna små söta flickor som vi alltid har varit.. Men jag hoppas du kommer hem snart gumman så vi kan ses puss! <3 

Lite olika minnen här när vi va påväg till norge och egyptenresan och lite blandat älskar dig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0