BIG LOVE!

Gokväll snyggingar..
Just nu sitter jag på mitt rum med laptoppen i knäet och rina stack hem precis.. Har verkligen haft en super bra dag med dig gumman haha vi har haft så kul. är så glad att min älskade bästa vän har kommit hem! ÄNTLIGEN! har verkligen saknat dig extremt mycket hjärtat! Men som sagt har verkligen haft en super rolig dag idag, och såklart skrattar vi alltid lika mycket åt typ ingenting men har alltid så sjukt kul med dig du gör min dag ljusare!
Sen har vi snackat om att vi ska till liseberg så jävla kul vi kommer ha så kanske på Onsdag drar vi dit eller så gör vi de efter jag kommit hem för drar till Spanien på Fredag eller Lördag typ! Men vi ska dit iaf och då kan jag lova er då blir det massor med bilder :D
Men nu får ni njuta av dessa underbara bilder sålänge!













 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Jag har frågestund på min blogg. Ifall du frågar minst 3 frågor får du en länk på min blogg + en kommentar tbx på din blogg som tack! Kram!
http://www.nattstad.se/zandralindblom

2012-08-07 @ 17:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0