BLÅBÄRSPAJ!

Gokväll alla söta!

Dagen har gått väldigt snabbt tycker jag, fast har ju bara legat och latat mig och fixat naglarna och lite sånt, nu ska jag snart börja förbereda mig inför första skoldagen imorgon YAY! är lite nervös såklart men det ska säkert gå bra, Har precis ätit en supergod blåbärspaj och vanlij paj med jordgubbar men blåbärspajen var så mycket godare!
Ne nu ska jag fixa inför imorgon ta fram kläder och sånt och packa väskan med pennor och anteckningsblock och massa skolsaker nu är helvetet igång ige, plugg,prov och en massa läxor men vafan det är bara att göra de som ska göras! Ni får ha en superbra kväll så hörs vi nog imorgon antagligen eftersom det är min första skoldag då och måste jag berätta hur första dagen på gymnasiet var såklart  men puss så länge! <3 
OBS MOBILBILDER! 












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0