Det går i 190!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag tillbaka igen.. Ja som sagt rubriken säger allt, Imorgon ska jag och Rina världens bästa vän upp sjukt tidigt för vi ska ta tåget upp till Göteborg och gå på liseberg :) Så sjukt jävla kul kommer det att bli är överlycklig!!
Sen ska vi hem igen på kvällen och sen dagen efter alltså Lördag ska jag åka utomlands haha och vi har inte ens bestämt var vi ska åka, det blir antingen Grekland,Turkiet eller Spanien men det börjar bli lite bråttom idag så vi får nog boka idag eller ikväll typ för annars hinner vi inte och jag har knappt packat klart vet inte vad jag ska ha med mig. Så jag tar det bara lugnt nu så får mamma fixa när hon kommer hem. Behöver hennes hjälp nu kan man lugnt säga :D Idag har jag inte plannerat så mycket tänkte att jag skulle gå ut och fota lite i solskenet. Om en stund när mitt hår har torkat för har precis duschat.. Ja vad ska man mer säga att jag längtar sjukt mycket till imorgon och till Lördag såklart :) Men nu ska jag kolla lite på film och borsta ut mitt hår så ni får ha det så bra det kommer bilder sen från när jag fotat om dem inte bli alldeles förjävligt fula! ;) men vi hörs pusss haaaajjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0