Home Sweet Home..

Hejsan alla nu är lilla jag hemma i fucking jävla sverige igen men vafan man får ta det som de kommer!
Förlåt för att jag inte skrivit innan har haft fullt upp. Men som sagt har haft det super härligt och vill bara tillbaka så hemskt att åka hem.. men iaf det har varit som ett paradis och vi har haft det varmt och skönt och solat och badat även ätit god mat shoppat lite och sånt så det har varit trevlig men nu är man tillbaka i verkligheten skolan börjar snart, massor med läxor och prov kommer inte hinna med att andas och upp tidigt var morgon.. nää fyfan jag pallar inte. men som sagt ta det som de kommer och kämpa på, jag har iaf sån tur att jag börjar på Onsdag nästan alla börjar idag eller imorgon!!  Men jag gissar att ni inte pallar sitta och läsa mitt babbel antar att ni vill se bilderna från semestern så här kommer dem! puss hajj titta och njut nu ;)












































 




 






























































































 
 































 




Ja det var en jävla massa bilder haha kötta in!! fast det sjukaste är att jag har ännu fler men det får duga tycker jag :) Men här ser ni skillnaden efter en vecka.. både smalare och brunare perfekt !!!! :D 


Kommentarer
Postat av: Felicia M

Gud vilka härliga sommarbilder. Längtar redan efter sommarlov, x)

Svar: Tack jag med vill ha tillbaka sommaren och sommarlovet!
None None

2012-08-27 @ 17:40:14
URL: http://molnarfelicia.blogg.se
Postat av: sofiaa

Sjukt härliga bilder! Och vad snygg du är tjejen!

Svar: Ja visst är dem! Tack så jättemycket :D
None None

2012-09-01 @ 17:52:13
URL: http://sofiasandvik.blogg.se/
Postat av: paulina

du är så sjukt fin! :O

Svar: Tack det är du med! :)
None None

2012-09-11 @ 17:23:05
URL: http://hejppaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0