Höör Stenskogen!

Go kväll!!
Hr precis kommit hem ungefär har varit hos min älskade morfar och min älskade judith uppe i höör vi har grillat och haft det super trevligt och supermysigt faktiskt morfar och pappa blev väl lite lulliga om man säger så haha men kul var det iaf.. skrattade så jag grät nästan. Älskar att vara där uppe hos dem i skogen och i deras fina hus så tyst och lungt och så mysig natur älskar de! Och såklart älskar jag att få träffa min älskade och världens bästa morfar och Judith<3 Har inte så mycket mer att säga än att det var en otroligt lyckad och rolig kväll! Här kommer lite bilder som jag tog innan vi åkte och lite bilder jag tog hos dem :) men ni får ha det så bra och sova så gott så hörs vi nog snart igen pusss!














Hos Morfar och Judith!





















Hoppade i myskläderna :)



 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

men snygging!

Svar: Du är!!
None None

2012-08-06 @ 06:12:32
URL: http://angelicakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0