Lever Livet!

Hej på er!

Just nu har jag precis badat och läst lite i min bok (elsas mode) så sjukt skönt var det en massa skum och varmt vatten och en bra bok i handen haha det kan fan inte bli bättre! Idag har skolan varit riktigt chill vi började halv 9 sen slutade vi tjugo över 11 så sjukt gött sen gick jag och mina underbara tjejer till grönt och gott och åt sen stack vi till stationen och jag tog tåget hemmet till kära Eslöv haha! och sen vidare ner till stan för att handla presenter till mamma eftersom hon fyller år imorgon.. Sen träffa jag även Rasmus mitt ex och så sen bad jag pappa hämta mig i stan och nu sitter jag här i min sköna säng i min ensamhet så vet faktiskt inte vad jag ska hitta på ikväll de får vi väl se man tar det som de kommer men nu ska jag nog kolla på min serie gillmore girls puss och kram! 





Haha bild på mig när jag står och väntar på tåget till Eslöv, som tess i min klass tog så söt är hon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0