LISEBERG!

Helloooo!

har typ precis kommit hem från liseberg med älskade bästa vän, haha vi har haft det så sjukt kul, jag önska att dagen aldrig tog slut haha, det måste verkligen göras om så snart som möjligt. Dagen började med att jag vaknade vid 7- tiden sen ringde jag och skulle se om rina var vaken och de var hon ju såklart den pigga jäveln haha! Sen så skulle vi mötas vid stationen i Eslöv vid kvart i 8 för vi skulle ta tåget 59, när klockan var 54 då kom rina haha satt där och vänta och var sjukt nervös för att hon skulle vara sen och vi skulle missa tåget och sånt men de hade fan inte spelat någon roll för när vi kommer till Lund och ska vänta på tåget mot Göteborg så blir det försenat 10 min sen 20 min och sen 30 min och sen tillslut säger dem i högtalarna att tåget ska gå 10:00 Fyfan vad arga vi var så vi bestämmde oss för att gå en runda i Lund city haha men där var det helt dött inget var ju öppet vafan... sen gick vi tillbaka till stationen för att se ifall de har blivit någon ändring och precis då ser jag ett tåg komma in där de står Göteborg C men vi var inte säkra haha men då sprang vi fort som fan så vi hann precis med de tåget riktigt härligt.. Sen byta vi i Helsingborg och sen såklart fick vi stå upp i en trång jävla gång i tåget i 3 jävla timmar fyfan säger jag bara det var verkligen hemskt kunde typ inte andas så jävla mycket folk.. Det var sjukt. Sen hoppade vi av i Kungsbacka sen vidare med pendeln till Liseberg.. Vilken jävla resa men fram kom vi så alltid något possitivt ialla fall ;) Ne men sen när vi väl hade kommit in så skulle vi på toa och låsa in våra saker i värdeskåpet sen var det bara att köra hårt haha fyfan vad vi åkte och kul hade vi :) Vet inte vad jag mer ska säga haha jo i flumride det var nog de värsta jag varit med om!! Jag sitter längst fram såklart och i den lilla jävla backen så blir jag överblöt asså mina leggins säger jag bara man kunde krama ur vatten från dem när dem ändå satt på mig det var sjukt. Och så klart börjar det regna när jag blivit så blöt för innan de var det jättefint väder och sol och varmt ute haha men hade man förväntat sig något annat.. Sen skulle vi åka Kolorado de runda båtarna i vatten där man också blir väldigt blöt om man har otur som jag hade, men vafan var jag redan blöt kunde jag bli ännu mer blöt för då spela de ingen roll.. Men iaf vi åkte med ett gäng killar i typ vår ålder haha så var det en kille som bara hade t- tröja och han var den ända som fick allt vatten på sig haha det var riktigt synd om han haha han satt där och darra som en  liten kyckling så jävla synd om honom och han hade också lika mycket otur som jag haha det börja också regna när vi kom av båten.. Men iaf har haft en sper bra dag och har verkligen varit riktigt kul med dig världens bästa vän!! Och tyvärr blev det inte så jättemånga bilder men några blev där för vi ville så gärna åka och hade typ inte tid med att springa och fota så ni får vara glada och tacksamma över de som jag visar nu men ni får ha det så jävla bra så hörs vi pusss haaaajj!



Blöta jag :(
 




















Världens bästa sittplats på tåget, bättre än första klass eller vad säger du rina haha! :D<3





Nu orkar jag inte lägga in fler måste egentligen sova men var så gullig och la in ett inlägg ifrån dagen :)
Eftersom jag ska iväg imorgonbitti då jag åker till Mallorca så måste jag få lite sömn :) plus om jag hinner lägga in ett inlägg imorgon innan jag åker så gör jag de annars hörs vi när jag kommer hem, jag kommer sakna er alla puss och kram / NIKITA <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0