Marsvin..

Tjosan! 

Ja som sagt just nu håller jag på att kolla på råttungar till mig och min bror :)
som vi nog förmodligen ska köpa eftersom vi blev väldigt inresserade av nya husdjur när vi håller på att passa marsvin :) så ja då blir det nya familjemedlemar snart tror jag :) men ja annars händer det inte speciellt mycket precis ligger och latar mig mest faktiskt ska nog dra till mammas jobb i malmö snart för finns inget att göra här hemma riktigt tråkigt är de. Har inte så mycket mer att säga än att jag ska fortsätta kolla efter råttor till mig och min kära bror så ni får ha det så super bra så hörs vi när det händer något mer i mitt liv puss hej ! 
bilder på marsvinen vi passar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0