Nu bär det av dit palmerna bor!

Ja då var det klart nu har vi bokad flyg och hotell på Mallorca.. Längtar riktigt mycket faktiskt!
Vi ska åka nu på Lördag från Malmö flygplats till Mallorca de palma. Vi ska bo på ett hotell som heter Hotel Florida riktigt fint är det och havet är riktigt underbart jag kan lova att det kommer att komma massvis med bilder när jag kommer hem igen. Men tänkte lägga in lite bilder på hotellet så ni kan se hur det ser ut ;) Blir nog inte fler inlägg idag för rina kanske kommer till mig ikväll och sover här eftersom vi ska upp tidigt till Liseberg imorgon men ni får ha det så sjukligt bra och hoppas ni är lika lyckliga som jag är!!! :D
HOTEL FLORIDA MALLORCA DE PALMA!






Ni får nöja er med dem sålänge så kommer det ännu fler när jag kommer hem! Lovar att sola för er med :)
puss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0