Nu jävlar gäller de!!

Tjosan i trosan!

Nu har jag fan bestämt mig hur jag ska lägga upp allt!!
Jag ska träna som fan så jag får tillbaka min snygga och smala kropp och sen ska jag äta nyttigt som fan försöka iaf.. Sen ska jag hitta den underbaraste killen som finns, som verkligen bryr sig om mig och kommer älska mig för den jag verkligen är! Jag är fan inte värd skit jag är värd något som är så jävla bra.. Fattar inte sån jävla idiot jag har varit så många gånger jag inte förstått vad fan jag håller på med men jag är så jävla stark och jag ska verkligen kämpa för den jag är! Jag ska fixa skolan jag ska plugga som fan och nå de målen jag har planerat att jag ska nå juag ska ta studenten jag ska få så jävla bra jobb och allt ska bli så sjukt perfekt!!! JUST SAY, HATERS GONNA HATE! 

Kommentarer
Postat av: camilla

ojojoj!!! Härligt att höra Nikita- du är en underbar tjej som förtjänar allt livet har att erbjuda! Bara ta för dig och försök nå alla dina mål. Massor med styrkekramar (mosteroster)

Svar: Du är också underbar moster!! det gör verkligen du med. jag ska försöka kämpa nu! Saknar dig bamsekramar till er alla ! <33
None None

2012-08-30 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0