Shopping med mamma!

Tjosan här är lilla jag igen!
Har precis kommit hem faktiskt har varit i Lund och shoppat sönder med mamma behövde lite nya höstkläder nu när hösten ska dra igång :/ om jag säger så vi var på nova och det blev en del haha, alltid lika kul att shoppa med henne för då är de hon som betalar ;)

Igår så kom rina hit så sov hon här och vi kollade på film hela kvällen sen på natten så gjorde vi våfflor så sjukt gott!! 
Och sen fixade jag även hennes naglar faktiskt.. Ne vad ska jag mer berätta om ? Jo skoldagarna har faktiskt varit väldigt bra, och trivs verkligen på skolan så här är de inga klagomål! Ska förbereda inför imorgon med vad jag ska ha på mig och sen ska jag fixa skolväskan och sånt shit! Men hade tänkt lägga ut lite bilder på de jag har köpt idag 
Men ni får ha det så super duperbra så hörs vi förmodligen imorgon om det inte dyker upp andra saker som måste göras pussss haaaajj!





Supersnygg cardigan den är sjukt snygg när den sitter på ett superbra köp! 



Två par nya svarta byxor ett par som är lite såhär vaxade och typ skinaktiga eller vad man ska säga och ett par andra vanliga!! 

















Det är en klänning av något slag också superfin på :) 




Sådär jag det var allt det jag hade shoppat idag nu ska jag snart ner och äta! 
Kramisar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia M

bra shopping!

Svar: Tack så mycket är faktiskt nöjd!
None None

2012-08-27 @ 17:36:58
URL: http://molnarfelicia.blogg.se
Postat av: mysan

kolla gärna in min grupp på fb :)
Mysans änglar!

Ha en bra dag, kramar i massor! <3

2012-08-29 @ 07:10:08
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0