Alla Hjärtans Dag!

Glad alla hjärtansdag alla underbara människor<33
Ja och jag vet att jag inte skrivit på en vecka men har verkligen inte haft tid, har haft annat mysigt för mig vettni ;)
Men nu håller jag på att städa rummet och dunka musik har precis kommit hem typ och när man kommer hem ligger där en paket till mig som är från mamma och pappa ni är så underbara ni två FAN vad jag ÄLSKAR er <3
fick en tavla som jag önskat mig ganska länge och den stämmer precis in på mig så bra val :) 
Men nu ska jag ner och duscha och göra vid mig sen fortsätta städa lite sen kommer en underbar människa hit och ska tillbringa dagen med mig, så nu måste jag kila men ni får ha en superhärlig alla hjärtans dag och hoppas pån att ni får det lika trevligt och underbart som jag kommer ha det miljoner pussar till er mest för att det är denna dagen idag men hejdå <33 

Den här fick jag av mamma och pappa! (super snygg och true words!)





Och en liten bild på min outfit idag! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder nikita! vem är killen? :)

2012-02-14 @ 17:09:47
Postat av: Aliannah

Hoppas att du haft en bra dag :)

2012-02-15 @ 21:53:30
URL: http://aliannah.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0