...

Kan verkligen inte sova.. Har försökt ett antal gånger.
Ligger och tänker på massa saker och vill bara ha en person här just nu men han kommer nog hem imorgon hoppas jag för det är sjukt tomt här utan honom. 
Vet inte vad jag mer ska säga än att jag är på jävligt dåligt humör och är trött men kan inte sova (perfect)

Kolla precis ut genom mitt fönster..Vafan trodde verkligen vi skulle få vår nu när all snö nästan va borta men nej såklart inte, det snöar sjukt mycket ute och är typ storm. Vinter är det värsta jag vet hatar verkligen det det är så mörkt och kallt! Men det är väl bara att hoppas på att snön försvinner snabbt igen! 
Ne nu ska jag nog försöka sova lite orkar inte vara uppe Godnatt alla fina människor!<3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0