Filmtajm sen sova!

Tänkte bara säga godnatt till alla härliga människor, nu hatar jag allt så mycket så jag hoppas jag inte vaknar.. Mamma och pappa ni förstår mig inte så säg inte att ni gör det för jag vet att ni inte gör de.. Nu ska jag snart gå ner och bre några goa mackor och sen ska jag kolla klart på min film ska se alla 3 step up igen haha :D dem e så bra!! 

Sitter här och drömmer mig bort vill verkligen hitta en underbar kille, längtar som fan att få ha någon som kan hålla om mig och älska mig för den jag är och som inte går bakom ryggen på mig!! hatar att vara ensam och nu när de är alla hjärtans dag såklart ska man vara ensam då med! Men det är väl bara att vänta och hoppas på att den rätta killen kommer en dag för du grabben i need you now!! ne men nu ska jag fixa mina jävla mackor och sätta mig och fortsätta sura pusshejj!! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

if he is the right guy, he won't leave, kom ihåg det.

2012-02-02 @ 07:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0