Från Kärlek Till Hat!


Är jag inget du vill ha? 
var det dig som jag älskade? 

Jag har så många frågor, dom du inte vill svara på, du säger att du älskar mig, att du vill förstå!
Inte lätt för mig när det va du som dissa mig.. Jag gjorde vad som helst för dig men kan ändå inte hata dig!? 
Även fast jag vill men känslorna är svåra, jag kommer aldrig kunna glömma att det var du som såra!
Du knäckte mig på mitten och brännde upp min tro, att du dissa på sms är det de du kallar mod? 
Säg mig vem är jag för dig? Du fucka upp allting och gick vidare utan mig! 
Vi höll ihop och du sa att du älskade mig men känns fan bara som skitsnack efter att du lämnade mig!
Du hällde salt i mina sår och vet inte var jag står när du valde att gå utan att säga hejdå!
Vart ska man börja finns så mycket jag vill säga, jag känner inte dig längre var det dig som jag älska? 
För allt ditt skitsnack gjorde mig bara så jävla lack!! 
Det var aldrig någon kärlek det var bara rent hat! 
Du har förstört så mycket för mig efter de som du har gjort och i mina ögon just nu så känner jag inte dig! 
Du svek mig.... Mitt hjärta är dödat och känslorna förstörda!! Du sa vi föralltid men nu är jag ensam kvar!
Jag gav dig mitt hjärta men fick tillbaksa de sårat!
1 år med dig va såklart underbart men när skiten kom fram blev jag bara sopad under mattan!
Jag offrade allt fanns alltid där för dig när det behövdes efter allt jag gjort är det mig som du glömde!
Att du kunde svika mig är fan ett mirakel.. Du slutade bry dig, förhållandet blev sämre att höra av dig va något du inte orkade längre. Din otrogenhet fucka allt och ja de va fegt jag vet!
Du tog mig som en lek det känndes som en dröm men detta var verklighet att du aldrig älskat mig va något jag insåg! Fick reda på allt av min kompis det va svårt och jag trodde aldrig de, mitt hjärta tog de hårt! 
Älskar dig fortfarande det försvinner inte fort, men jag hatar dig mer för allt som du har gjort! :'(






Kommentarer
Postat av: bbypeach

Hej, fin blogg du har! ;D



Sugen på att köpa kläder ifrån Nelly för 70% rabatt eller Wesc, adidas, Diesel för 50% rabatt än ursprungligen? Kommentera isåfall din mail så bjuder jag in dig till den här sidan.

Och gillar du min blogg på fb så länkar jag dig, har ganska många läsare så du har inget att förlora ;)

Postat av: ida&julia

vi har dagens blogg ifng på bloggen och då har du chans att vinna en länkning på vårna blogg och den ända du behöver göra är att komentera och klicka en gång .. kram

2012-02-05 @ 12:39:35
URL: http://idaajuliaa.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-02-05 @ 16:10:16
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0