Knas!

Haha världens bästa men samtidigt sjukaste dag! 
Rina hur fan lyckas man? Men iaf Rina kom hit någon timme efter att jag hade lämnat rasmus på stationen eftersom han skulle till Växjö..tyvärr :/<3 
Sen kom Rina och då började vi med att laga tacos så hade vi ingen köttfärs så vi va tvungna att dra ner på ica och handla det sen när man kommer innanför dörrarna så ser jag och rina jordgubbar framför oss och vi ville bara ha så vi bestämde att vi skulle göra choklad doppade jordgubbar. Efter det gick vi hem och satte igång med maten den blev faktist lyckad och vi blev väldigt förvånade för det är inte ofta vi lyckas haha tro mig! 
Sen gick vi upp på mitt rum och snacka lite skit och störde oss på människor som verkligen borde växa upp och sköta sitt eget men såklart finns det annorlunda människor här i världen. Sen gick vi ner och spela Playstation. Sen upp igen och prata lite och skratta och sånt som vi alltid gör sen snacka jag lite med Rasmus och sen ner och så skulle vi göra våra jävla choklad doppade jordgubbar haha, så ville jag göra chokladen i en kastrull men så sa mamma att vi skulle ta mikron men såklart borde jag inte lyssnat på henne så vi ställer in chokladen och kör på där sen ser jag att det ryker som fan inne i mikron haha så jag tar ut den och lyfter på locket haha och hela jävla huset blev rökfyllt, så knas asså så kunde man knappt andas för det va så mycket rök och sen e rina så dum så hon lyfter upp röken så den kommer ännu närmre brandvarnaren hahaha, och ni ska veta att detta är inte första gången vi har gjort sånt här hos rina blev det värre haha! och jag tror inte att det är den sista gången heller haha det kan jag nästan lova! 
Så vi fick springa ner till hemmakväll och köpa ett nytt choklad såklart, men det blev ganska lyckat, brände ändå lite choklad men det gick ;) Tack för kvällen underbara människa älskar dig puss bästavän! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0