LYCKLIG CHEY!

Just nu är jag nog den lyckligaste tjejen i världen! 
Rasmus Ullman du är det finaste som finns jag menar verkligen det!
Idag blev det du och jag den 19 Februari 2012<3 
Ett datum man aldrig kommer glömma, vad som än händer kommer du alltid ha den största platsen i mitt hjärta och det vet du om ;) 

Vi har varit vänner ett tag och tiden gick och jag börja få känslor för dig otroligt starka känslor! 
Jag kan inte sluta kolla på dig, man blir så glad bara du ler mot mig och säger att du älskar mig! 
Den finaste känslan som finns! Men som sagt jag älskar dig Rasmus Ullman! Utan dig är jag halv..<3 



Varje sekund i din närhet, varje dag har kännts rätt. 
Vill alltid ha dig nära i din famn är jag som tryggast, allting som jag lever för allting som du skapat, det är så underbart att veta att du finns där alltid backa upp min rygg. 
Du är den du är och ingen annan, Du är min glädje mitt ljus i det mörka. 
Du är underbar, du är så fin, allt man vill ha!! Det är du som får mitt hjärta att slå, ett liv utan dig hade jag inte klarat av det är du som får mig att vilja stanna, det är du som visar rätt väg för mig så jag inte går vilse igen, du får mig att må så jävla bra. Varje gång jag är ledsen får du mig att börja skratta och le igen! 
Du är killen som verkligen visar vad du vill, du skäms inte för något du är dig själv och skiter i vad andra säger och tycker! Och när du är dig själv det är då jag älskar dig som mest!! <3 
Tiden stannar när jag är i din närhet!!!
Jag Älskar Dig Mer Än Vad Du Tror!! <3
19/2-2012<3 Dagen då jag blev hel igen!

Kommentarer
Postat av: Ljubica

Fin blogg du har! Gillar du fotboll eller kanske annat som har med hälsa och motion att göra? Titta då gärna in på min blogg :) Kram!

2012-02-19 @ 22:43:33
URL: http://fotbollstanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0