Skogen

Här kommer bilder från skogspromenaden lite sent men har inte hunnit lägga in dem, det var väldigt kallt kan man ju säga höll fan på att dö jag och rasmus men mycket trevlig pratstund och många skratt blev det, vet inte vad jag mer ska säga, jo jag såg ett rådjur men såklart så råka jag skrämma iväg de för att jag själv blev rädd för de... inte speciellt lyckat. Vet inte vad jag mer ska säga, jo imorgon är det skola som jag verkligen inte orkar men det är väl bara att ge mig iväg och fixa skiten.. Ne nu ska jag gå ner och hämta lite glass tror jag haha jag e fan konstig det är fan typ 10 - grader ute och jag ska käka glass men ja så är det haha puss puss! 



















det var inte alla men ni får nöja er med dem ;)
sjukt läskig husvagn haha rasmus ville att vi skulle gå dit och kolla om där va någon sen när vi va halvvägs så sa han tänk om de kommer ut en sån galning och skjuter haha och då tog jag inte ett steg närmre den! :) 
sen de huset e sjukt läskigt med ! :o 
men trevligt va det iaf :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0