Sorry!

Hej på er! 
Tyvärr kanske jag inte kommer kunna blogga så mycket på ett tag eftersom det är en sak som påverkar mig väldigt mycket som jag inte vill ta här just nu, kanske en annan dag när jag behöver skriva av mig men just nu så känns det inte som en bra ide att snacka om det, men som sagt detta är väldigt väldigt jobbigt för mig och i mellanåt vet jag knappt var jag ska ta vägen. Ni som har varit med om samma sak förstår nog men vissa andra förstår verkligen inte. Jag vill tacka de personer som verkligen ställer upp för mig och får mig att känna mig stark, ni betyder mer än guld och världens dyraste saker! Jag älskar er Mamma, Pappa, Bror, Rasmus, Rina och det finns flera men detta är personerna som står mig närmast just nu! Och vet exakt vad de handlar om och hur jag känner mig! 
Ni ska veta utan er hade jag inte varit den jag är idag jag vet inte ens om jag hade funnits kvar för detta får mig att må så jävla dåligt! 

Men varje gång jag är i din närhet så är jag trygg du får mig att glömma de hemska och du får mig börja skratta och le igen! Du vet vem du är! 
Och jag älskar dig sååååå otroligt mycket! 

Men ville bara berätta det så ni vet ifall jag kanske inte bloggar på ett tag! 
Puss Nikita! 














Kommentarer
Postat av: Moa Larsson

Fina bilder! :)

2012-02-18 @ 17:08:00
URL: http://moalarssons.blogg.se/
Postat av: Bambi

Rösta i HOT or NOT vilket plagg som är HOT! ALLA SOM RÖSTAR FÅR EN LÄNK! :D



Har även en tävling där jag lottar ut ett supernsyggt armband från Xenobia Design!!



Kika in på mihn blogg NU! --> www.nattstad.se/bambis

2012-02-19 @ 08:50:40
URL: http://nattstad.se/bambis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0