Streetdance!

Orkade inte lägga in bilderna från igår, la bara in när jag träna balett, men efter de träna jag hip hop/ street dance så här kommer lite bilder på de med :) 
Älskar streetdance så jävla underbart är det haha blir så glad av musiken och rörelserna :D 

Hemma idag igen tyvärr träningen tog nog kol på mig :( blev sämre istället för bättre som jag trodde och det innebär att jag nog inte kommer få träffa min kära kusin och hans kompis imorgon, som jag ville jättegärna men det får man ju såklart inte för mamma asså föräldrar kommer på massa regler för att plåga oss, men det är väl deras  jobb antar jag :/ skit i de nu! 
Nu ska jag nog ringa pappa och be han hämta mc donals's mat till mig ;) är så sjukt sugen på det och de känns som om de är det ända jag kan få i mig just nu tyvärr :/ Men ni ska jag kila iväg pusshajj!! 



Titta och njut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0