Tjosan!

Go Kväll! 

Tyvärr har jag inte skrivit ne jag vet, har varit med älskling ganska mycket eller ja typ hela veckan. Sportlovet har varit chill, jävligt skönt att vila ut sig och sånt shiiiitt men imorgon börjar helvetet igen såklart :/ men det är väl bara att stå ut ända in i det sista så det är bara att kämpa antar jag ;)

Har precis kommit hem från babyyyy! Det har varit en supermysig kväll hos han men det är det ju alltid så ;) 
Önska bara att det aldrig tog slut vill inte åka hem från dig! Men vi ses ju imorgon kanske i think.. Ne jag vet inte vad jag ska göra nu sitta i min underbara säng i min ensamhet med mitt underbara godis och försöka sova lite. Jo jag kan ju visa mina smycken från Style By Tyra :D Där finns massor med fina smycken och även kläder osv så ni borde gå in och checka så kanske du hittar något som passar just dig ;) www.stylebytyra.se







En ring med ett hängkors på.





En ring där det står hope. 



Armband med kors på. 





Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Åh, tack snäckan! <3

2012-02-27 @ 07:38:58
URL: http://saraelinmatilda.blogg.se/
Postat av: jolin

Älskar ringen med kors på! Jätte fin blogg :)

2012-02-27 @ 19:45:08
URL: http://jolins.devote.se
Postat av: jenny

vad har du för kamera? :D

2012-03-03 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0