Träna,Träna,Träna!!

Jag vill verkligen lyckas, jag tänker fan inte ge upp bara för massa idioter försöker förstöra för mig, nej jag ska fan lyckas!! Jag ska göra min dröm till verklighet, jag ska bli den tjejen jag alltid drömt om att få vara! Mig själv! 
Jag älskar dansa jag älskar stå på scen ooch ta emot publikens jubel och applåder, det är där jag hör hemma, jag ska fortsätta kämpa även vad ni än säger eller gör, så kan ni inte stoppa mig att sluta göra det jag älskar mest på hela jorden! Det är mitt liv, min luft.. Även om jag har mått dåligt lagt allt åt sidan ett tag så är det inte försent att ge det ett hopp igen precis vad jag ska göra, även om jag mår dåligt så ska jag fan inte visa de! Jag ska vara den glada och positiva tjejen jag alltid varit och hon är tillbaka!


Det värsta man kan göra är att ge upp sin dröm!
Vissa kallar mig stark, andra kan inte förstå hur jag kunde klara det.  Svaret jag ger dem är att man måste ha viljan, viljan till att kämpa och gå vidare och verkligen arbeta sig igenom allt bit för bit och låta det ta sin tid. Vilket inte är det lättaste. Jag satt i skiten länge med ångest och allt sånt där och var tillslut på väg att ge upp alltihop och försvinna men här är jag idag, en glad och lycklig tjej igen som har stora förväntningar på framtiden. En tjej med mycket bakom sig och erfarenheter av vad livet hårda sida kan ge. Idag efter lite mer än 1 års kämpande är tjejen som en gång alltid gick runt med ett leende tillbaks igen och den här gången är hon här för att stanna!  Hon gick från hel till krossad, till hel igen! 

Just keep smiling and trust yourself,  no matter what!

Bilder från dagens träning (här hemma)





Det va allt för mig pusshejj!! :D


Kommentarer
Postat av: Isabell

Är det inte svårt med balett? :O

Det ser så ut iallafall :)

2012-02-01 @ 16:52:11
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/
Postat av: Isabell

Sv: Haha, okej :D



Tack detsamma ^^ Kram

2012-02-01 @ 17:22:09
URL: http://isabellhedberg.blogg.se/
Postat av: Pappa

Helt rätt man ska bara vara sig själv och inte lägga massa energi på idioter kör hårt älskar dig mvh Pappa

2012-02-01 @ 18:23:47
Postat av: Malin

Kör ditt eget race och ge blanka fan i idiotiska kommentarer! Dom människorna är inte värda att lyssna på helt enkelt =)

2012-02-01 @ 20:43:54
URL: http://lifeinengland.devote.se
Postat av: carolin

jäävlar vad vig ! :O

2012-02-04 @ 15:40:08
URL: http://backlundcarolin.blogspot.com
Postat av: Sahar - Sah.Art

vad söta bilder! Har själv dansat mycket under mina dagar! GE ALDRIG UPP DIN DRÖM! Jag förstår dig precis! Känner igen mig själv MYCKET i dig från då jag var yngre! Fortsätt kämpa bara så lyckas du! =)

2012-02-11 @ 19:59:35
URL: http://jiiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0